Ο Πραγματικός Λόγος Που Παίρνετε Βάρος Καθώς Μεγαλώνετε -Tip: Δεν Έχει Καμία Σχέση Με Το Φαγητό!

Πολλοί από εμάς το έχουμε βιώσει από πρώτο χέρι: Καθώς τα χρόνια περνούν, γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο να κρατηθούν μακριά τα κιλά. Αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ακριβώς βιώνουμε αύξηση του σωματικού βάρους καθώς μεγαλώνουμε; Συμβουλή: Οι διατροφικές σας συνήθειες δεν είναι πραγματικά αυτές που φταίνε.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι, εξηγεί η Dr. …

Πολλοί από εμάς το έχουμε βιώσει από πρώτο χέρι: Καθώς τα χρόνια περνούν, γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο να κρατηθούν μακριά τα κιλά. Αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ακριβώς βιώνουμε αύξηση του σωματικού βάρους καθώς μεγαλώνουμε; Συμβουλή: Οι διατροφικές σας συνήθειες δεν είναι πραγματικά αυτές που φταίνε.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι, εξηγεί η Dr. Caroline Apovian, Διευθύντρια του Κέντρου Διατροφής και Βάρους στο Ιατρικό Κέντρο της Βοστόνης, καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Βοστώνης, και Αντιπρόεδρος της Εταιρείας Παχυσαρκίας.

Η αλλαγή στις ορμόνες, ο καθιστικός τρόπος ζωής, η αύξηση του στρες και η μείωση του ύπνου λόγω των πρόσθετων ευθυνών, είναι λίγοι από αυτούς.

«Ένας σημαντικός λόγος για την αύξηση βάρους στη μέση ηλικία, είναι η φυσική απώλεια μυών που όλοι βιώνουμε», λέει η Δρ. Apovian, συγγραφέας του βιβλίου: «Το αποδεδειγμένο σχέδιο για γρήγορη και μόνιμη απώλεια βάρους».

«Η μυϊκή μάζα είναι ο πρωταρχικός προσδιοριστής του μεταβολικού ρυθμού.  Με άλλα λόγια, όσο περισσότερο μυϊκή μάζα έχουμε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψουμε.  Η μυϊκή μας μάζα, φυσικά, αρχίζει να μειώνεται γύρω στην ηλικία των 30 ετών και αυτή η διαδικασία, που ονομάζεται σαρκοπενία, επιταχύνεται γύρω στην ηλικία των 40 ετών. Αν δεν γίνει κάτι για να προστατεύσουμε ενεργά και να οικοδομήσουμε αυτή την αδύναμη μυϊκή μάζα, το σώμα μας θα απαιτήσει λιγότερες θερμίδες, ο μεταβολισμός μας θα επιβραδυνθεί και οι χαμένη μυϊκή μάζα θα αντικατασταθεί από λίπος ».

Τι μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε τη σαρκοπενία;

Η Δρ. Apovian προσφέρει τρεις συμβουλές:

#1 «Άσκηση με βάρη τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, αυξάνοντας σταδιακά τόσο τα βάρη, όσο και την ένταση».

#2 «Υιοθετήστε μια διατροφή πλούσια σε άπαχες πρωτεϊνικές πηγές, συμπεριλαμβανομένων πρωτεϊνικών smoothies.»

#3 «Απολαύστε άφθονο ύπνο», καταλήγει η Δρ. Apovian. «Μεταξύ άλλων οφελών για την υγεία, αυτό δίνει στον οργανισμό τον χρόνο να επισκευάσει και να ανοικοδομήσει τους μύες.»

 truelife.gr

Δημοφιλέστερες Ειδήσεις