Πρωινό: 5 Τροφές για όγκο και για να χτίσεις μυς!

Σίγουρα θα έχεις ακούσει ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και όντως ισχύει.

Το τι θα φας το πρωί καθορίζει τα επίπεδα της ενέργειας που θα έχεις μέσα στην ημέρα. Επίσης, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου και βοηθάει στην γρήγορη ανάπτυξη των μυών.

Άρα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να εντάξεις στην πρωινή διατροφή σου τις ακόλουθες 5 τροφές. Πάμε να τις δούμε;

Ποιες οι καλύτερες τροφές για όγκο και για να χτίσεις μυς Αυγά

Μία ωραία πλούσια ομελέτα με όποιον τρόπο και αν σου αρέσει να την απολαμβάνεις, είναι ιδανική για το πρωινό σου. Τα αυγά είναι η τέλεια φιλική τροφή προς τους μυς, που μπορείς να τα εντάξεις στην πρωινή σου διατροφή.

Τα αυγά είναι γεμάτα από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες αλλά και αμινοξέα. Αυτές οι ενώσεις είναι ζωτικής σημασίας για όποιον θέλει να διατηρήσει την μυϊκή του μάζα.

Ένα πρωτεϊνούχο πρωινό θα επιταχύνει όχι μόνο τη μυϊκή αποκατάσταση από τη χθεσινή σου προπόνηση, αλλά και θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι, ενώ θα προετοιμάσει το σώμα σου για την εξαντλητική προπόνηση της ημέρας

Άπαχο γιαούρτι με μούρα

Άλλος ένας υπέροχος τρόπος για να ξεκινήσεις την μέρα σου, είναι ένα μπολ με άπαχο γιαούρτι όπου μπορείς να προσθέσεις μια μερίδα από φρέσκα μούρα.

Μπορεί να σου φαίνεται άδικος κόπος έτσι όπως το ακούς, αλλά να ξέρεις ότι αυτός ο συνδυασμός τροφοδοτεί το σώμα σου με πρωτεΐνες, ασβέστιο αλλά και σίδηρο.

Αν θέλεις να χτίσεις μυς απαιτείτε η πρωτεΐνη σε αφθονία, όμως είναι εξίσου σημαντικό να εξισορροπήσεις τα γεύματα με υδατάνθρακες, ώστε να έχεις ενέργεια και γι’αυτόν τον λόγο υπάρχουν τα μούρα.

Φυσικά μην ξεχνάς ότι έχουν και αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Ρόφημα πρωτεϊνών

Ένα καλό πρωτεϊνούχο ρόφημα θα αυξήσει τη ροή του αίματος στους μυς σου, ενώ θα σε εφοδιάσει με ενέργεια και θα βοηθήσει το σώμα σου να επεξεργάζεται και να χρησιμοποιεί ευκολότερα, τους υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια των ωρών της προπόνηση σου.

Το ρόφημα που συνιστάτε αποτελείτε από Whey protein το οποίο έχει πολλές χρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης της αθλητικής απόδοσης και την διατήρηση του βάρους.

Εναλλακτικά όμως μπορείς να τραφείς με ρύζι και μπιζέλια.

Πρωτεϊνούχα Pancakes

Τα Pancakes δεν είναι μόνο για το κυριακάτικο πρωινό. Με τον σωστό συνδυασμό, οι τηγανίτες μπορούν να παρέχουν στο σώμα σου μεγάλα ποσά πρωτεΐνης αλλά και υγιεινών υδατανθράκων.

Θα πρέπει φυσικά να παρακάμψεις τις προκατασκευασμένες με άσπρο αλεύρι. Αντ “αυτού, επέλεξε ένα μείγμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και συμπεριέλαβε αυγά, μπέικον, κοτόπουλο, ακόμη και άπαχο τυρί.

Φυστικοβούτυρο

Κάθε πρωί μπορείς να βάζεις φυστικοβούτυρο στο ψωμί του τοστ σου, με την μόνη προϋπόθεση το ψωμί να είναι ολικής άλεσης. Εναλλακτικά μπορείς να το προσθέσεις και αυτό στο πρωτεϊνούχο ρόφημα σου.

Αυτή η τροφή είναι γεμάτη με επτά διαφορετικούς ξηρούς καρπούς, κάποιοι από τους οποίους είναι τα φιστίκια, τα κάσιους, τα αμύγδαλα, ο λιναρόσπορος, τα φουντούκια, αλλά και οι ηλιόσποροι.

Μια μερίδα περιέχει περίπου 7 γραμμάρια πρωτεϊνών, συν μια δόση του υγιούς λίπους, ιδανικό λοιπόν για τους μυς.

 

Πηγή

Δημοφιλέστερες Ειδήσεις